You are, you are...

Jag har funderat en del över det här inlägget. Hur och om jag verkligen borde skriva det.
Men med lite smått övervägande (okej, egentligen inget övervägande alls) blev det alltså att jag började skriva lite. Jag är egentligen världens sämsta på avsked. Jag klarar inte av sånt. Vet aldrig var jag ska säga, göra, bete mig...
Detta inlägg kommer handla om en kär vän till mig. En kär vän som faktiskt flyttar långt bort åt helvete nu till helgen. Hon ska nämligen flytta hem. Denna kära vän heter Elin Höglund.
Jag och Elin har egentligen inte känt varandra särskilt länge, fast det känns som flera år! Sanningen är faktiskt den att vi träffades genom Maja (som jag inte träffade förrän förra hösten) nu i vintras nångång. Hur sjukt är inte det? Den här tjejen (Elin) är nog en av de underbaraste människor jag träffat. Hon är så otroligt snäll, rolig, omtänksam, underbar, kul, bäst, och har ett hjärta av guld. Du kommer vara så otroligt saknad här i Dalarna under de tider jag och Maja känner att vi behöver en Elin vid vår sida. Nog för att jag och Maja kommer vara på andra sidan jorden ett tag, men vi önskar innerligt att du kunde följa med. Största anledningen till att jag skriver detta inlägget är att jag inte riktigt kunnat säga hej då ordentligt (jag hoppas vi kan göra det någorlunda bättre i oktober innan jag och Maja åker). Men Elin, jag vill att du ska veta att jag kommer sakna alla tokiga påhitt, alla kvällar på Kvarnberget, festandet i Enköping, Västerås och självklart i Falun och allt annat vi har haft för oss så otroligt mycket!
Jag hoppas du kommer tillbaka snart. Miss ya already!



Kommentarer
Postat av: E

Underbara du! Nu sitter jag här och snyftar.. På ett sätt är det skönt att inte säga hejdå, för då känns det som att man ses imorgon, och den känslan är mycket skönare. Kommer sakna dig och alla så galet mycket! Det är rätt sjukt att vi alla känt varandra så kort tid, men ändå kommit så nära. Men det visar bara att vi hör ihop! Kommer aldrig glömma alla galna saker vi hittat på, men det kommer bli fler! Vill inte missa eran fest för allt i världen. Sen när du och Maja kommer tillbaka från resan så väntar jag här på er! Så hittar vi på ännu mera bus :) LOVE YOU

2011-09-22 @ 03:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0