My style is....

Ja, vad mer kan jag säga än att det verkar vara något fel på mitt immunsystem?

Nåväl. Har hunnit med en hel del ändå :) Förra veckan blev det julfest x2. Varav en nere i Örenäs slott precis vid Helsingborg. Ganska lång bilväg om man säger så, och lite smått jobbigt att åka hem samma kväll som vi kommit dit. Men bilsällskapet gjorde ju att det var helt okej ändå! Samt att man fick en trevlig bordskavaljer på själv julfesten som höjde upp stämningen, Tack Niklas!

Detta var då mitt jobbs julfest, vilket betydde alkoholfritt också. Meeen, det gick fint.

Lördagen blev det dags för innebandyns julfest. DET var skoj vill jag lova! Lekar halva dagen som övergick till bastubad (så gott som hela damlaget i en sån liten bastu är en syn vill jag lova) innan vi alla drog oss vidare till själva lokalen där julbordet serverades. Redigt kul och härligt feststämning hela kvällen! Drog till stan senare än planerat och både jag och Linnea bestämde oss för att vi inte orkade gå på krogen och sov i stan. Antagligen mysigaste sovplatsen någonsin? Eller vad säger du Linnea? Galet roligt iaf.

Seeen, åkte jag av någon anledning på 39 graders feber igår bara för det. Man kan ju undra vad jag har gjort för att förtjäna det?

and insanity

Jag är en usel bloggare och det får ni leva med.

Har åtmintone hunnit anmäla mig till lagets julfest idag, vilket känns som ett steg i rätt riktning.
Nästa vecka kommer bli fett med niiiice. Julfest på både torsdag och lördag. Jag är taggar redan nu!
Nog för att denna helg också verkar bli fullspäckad.

På lördag ska jag äntligen baka lite med Daniel! Samt fota lite är det tänkt. Sedan ska jag på utgång med bästa Maja! Vilket inte kan sluta annat än bra :) Sedan på söndag är det julmarknad här i Sundborn, och det får man väl helt enkelt inte missa. Hur jag sen ska kunna tycka in lite julshopping där emellan är även ett mysterium. Vi ser hur jag lyckas lösa det hela.

Allt känns iaf bra nu :) jag gillar vad som händer.

Without distance

Saken är den att jag vet exakt hur det är...

Waka Waka

Det här med att vara sjuk börjar irritera mig något så otroligt.
Nu har jag iaf ingen feber. Men allt har satt sig i bihålorna vilket är lika med dunkande huvud, konstigt rinnande näsa samt cp hals med hosta. Skönt nog börjar inte jobbet förrän klockan 1 imorgon.
Det tråkiga är att det är utomhus jobb (that's what I do), vilket kanske inte är det bästa i dagsläget.
Vi får med andra ord se hur det blir imorgon istället. Just nu ser allt väldigt oklart ut... tyvärr.

Sjukt tråkigt liv jag lever för tillfället (jag vet).

Secret Crowd

Idag är jag sugen på något nytt och fräscht.
Vilket kan vara lite svårt eftersom jag själv känner mig långt ifrån fräsch.
Men det var skitsamma :) Ny dag, nya tag.

Det hade setat redigt fint med plankstek idag. Om ni ville veta...

I'm not okay

Febern har kommit tillbaka, vilket betyder att detta inte blir en allt för kul kväll.
Men det är smällar man får ta ibland helt enkelt.

Bästa Matilda var förbi en sväng så vi kunde snacka lite (+ att hon hämtade grejer).
Redigt trevligt! Sånt där som sätter guldkant på dagarna :)

Nu, ska jag kika på sluttampen i Idol och se vem som får följa Jay i finalen. Blir säkert Minnah bara för att jag inte gillat henne från första stund... men sånt är livet.

Rewind

Återblickar.


December 2008. Testade syrrans löshår för att se hur jag såg ut i brunt hår.

Galen vetenskapskvinna. HT - 08 Naturkunskap B. Undrar om det var denna gången vi gjorde så hela skolan luktade skämda ägg?

Tröstätning under företagstiden. (3:an på gymnasiet alltså)

Innan gymnasiefest i Borlänge. 1:an eller 2:an måntro?


You will become

Ligger fortfarande hemma.
Känns som att jag har ett rivjärn i halsen. Kanske någon vill att jag ska hålla tyst helt enkelt?

Fick en kommentar om att om jag hatar killar så mycket borde jag bli lesbisk.
Läste människan inlägget ordentligt eller? Tydligen inte. Men, nog kan jag väl gå och bli lesbisk.
Lesbiska tjejer verkar alltid vara så glada på livet! So why not?

Nej, jag gillar nog tyvärr killar bättre på den fronten. Jag får bara se till att bortse från idoterna som sagt.
Det måste ju finnas fler liksom. Annars får jag byta land. Igen.

Nej, nu ska jag gå och kurera mig återigen med te, halstabletter och lite Bert på film.
Saker känns så mycket bättre då. (När man ser på Bert alltså)

Lights will guide you

Jag hatar människor som tror så mycket om sig själva (och andra) (som inte alls stämmer).

Jag är allmänt trött på en massa helt enkelt.

Har jobbat måndag och tisdag. Kom hem med feber igår efter Leksands matchen.. inte kul.
Så idag blev det att inta soffläge och kurera sig. Igen. Så glor på serier med syster och filosoferar.

Vi får se hur det går med resten av veckan. Så fort jag blir frisk blir det antagligen jobb i Mora iaf.

Och om ni inte hört det förr från mig så kan jag även nämna att jag har extremt mycket emot killar för tillfället.
Den senaste tiden har ett helt drös idoter av dem dykt upp. Varför kan dom inte bara försvinna och låta mig vara ifred?

RSS 2.0