Thnks fr th mmrs

Peppar och packar för imorgon. Det blir lite trångt att få med allt! haha. Men det ska nog ordna sig.
Sitter nu och väntar på Therese som blev lite försenad ;)
Bastubad på G!!!!

Förresten, någon mer som glor på serien V på 6:an?

A new me

Har idag begått socialt självmord och jobbat på Lugnetgymnasiet.
I maten. Fast hör och häpna! - Jag överlevde! Helt otroligt.
Utöver det har inte mycket hunnits med idag. Eller jo, har lyckats kära ner mig i ännu en jumpsuit...
Träffade Malin när jag skulle hoppa på bussen också! Det var inte igår.
Så vi fick en välbehövlig pratstund :)
Har även pratat med min kära mormor om vilken tid jag är framme i fina Västerås imorgon.
Och just det, bli bastubad ikväll! Och så ska jag packa...

Tamejfan, det blev en del iaf!


Jag, min (i denna outfit) platta rumpa (HAHA) och min nya kärlek - Jumpsuiten!


Vem fasen är det som inte vågar kommentera med namn?



I seriously doubt it


Helgens outfit?

Fin kommentar jag fick igår om att någon vill se min rumpa också!
Ja, kan ju säga att om du inte redan sett den så har du verkligen missat något. Höh.

Check it out

Efter att ha kikat in Roxys blogg så länkade hon vidare till en tjej som heter Alexanda (vadfanskajagheta) som har en tävling där man kan vinna en onepiece genom Chill United! Och efter att ha kikat igenom deras sortiment måste jag bara säga att jag MÅSTE ha denna:


Haha, klockren ju!
Ett måste när man bor just i Dalarna känner jag ;)
Om man sen har råd med den är en senare fråga ^^


When the club goes loco


Under lördagen roade jag mig med inget mindre än (förutom att hosta och nya en massa) att sätta upp en sisådär 70 bilder på väggen ovanför sängen. Beställde nämligen hem från Fuji för någon vecka sedan.
Tycker att det blev ganska bra :)

Utöver det hann jag även med en vända med hela familjen till Kupolen. Vad som inhandlades var:

Världens underbaraste (skönaste) trosor som finns!
Från Cubus. 3 för 2 (Y) (äger för övrigt 6 par av dessa för närvarande. Haha)
Och jag kan säga på en gång att jag är inte den som brukar använda string ofta annars.

Och en ny Jumpsuit!
Älskar dem. Är min "nya grej" haha.
Från BikBok.


I know it sucks....

Okej.. jag är sämst. Men här kommer några fina bortförklaringar till att jag inte uppdaterade under gårdagen :)

1. Jag blev inbokad på jobb
2. När jag kommit hem från jobbet somnade jag i fåtöljen
3. Jag somnade sedan om i soffan
4. Blev sedan väckt av Therese och spontan åkte in till stan
5. Hamnade på filmkväll
6. Vi blev sugna på glass
7. McDonalds var stängt
8. Vi drog till statoil = räddningen
9. Nu kom jag hem... och kunde därmed uppdatera.

Fint!

The List

Har nu gått ett par dagar igen sedan jag senast uppdaterade. Men det blir så ibland.
Jag har tagit lite nya bilder och så på vad jag har haft för mig, men har inte orkat lägga in dem än... så det får komma imorgon.

Men för att ha något att skriva om har jag snott en lista från Egoinas.se (som tidigare snott den från någon annan? haha)

Jag har insett att min senaste kyss… var med en tjej? vafan?

Jag lyssnar på… olika, beroende på humör. För tillfället Coldplay - Fix you

Du mår bäst när du… får umgås och röja ordentligt med mina vänner <3

Stockholms bästa stadsdel är… öh.... centrum? Drottninggatan är nice.

Jag pratar… dalmål när jag känner för det. Annars rikssvenska, eller en otrolig blandning av alla olika dialekter. Fint. Pratar även "snobb" engelska

Jag älskar/tycker om… MAAAAAAAAAAT!!!! Och att jag och Maja ska lämna landet tillsammans <3

Min bästa vän(ner) är… bäst.

Min första riktiga kyss… Beror på hur man definerar "kyss". Antingen var det med min barndomskompis Christoffer när man var ungefär 4, eller med min första riktiga pojkvän Erik när jag var 15. Otroligt trevligt vilket som.

Jag avskyr när folk frågar… "Och när ska du ta körkort då?"

Kärlek är… nånting jag hoppas jag kan känna annat än för vänner och familj.

Någonstans, tänker någon… "Fy fan vad bra jag är"

Jag kommer alltid att vara… Galen

Jag är hemligt förälskad i… Channing Tatum, gaaaah.... han kan få komma hem till mig när han vill!

Sist jag grät var… när jag blev så förjälva förbannad och stressad på pappa för nån vecka sedan tror jag, haha

Min mobiltelefon är… lite egen. Men den duger.

När jag vaknar på morgonen… tänker jag att jag sova lite till och somnar sedan om

Innan jag går och lägger mig… har jag lagt till den bisarra rutinen att försöka lösa sudoku?

Just nu tänker jag på… hur fränt det borde vara att kunna trolla (ser på fenomen)

Bebisar är… enligt Linn "läskiga förkrympta vuxna" men jag tycker dom är rätt söta.

Homosexuella är… enna trevliga typer! Lööv 'em!

Blondinbella är… blond? Entreprenör? Egenföretagare? Fine, hon har lyckats rätt bra. Men vem vill leva som en 40åring när man är 20?

Ikväll ska jag… fortsätta glo på tv och drömma om nästa helg.

I morgon kommer jag… sova, alternativt jobba om jag får en bokning? ringa lönekontoret samt uppdatera bloggen. Höhö.

Jag vill verkligen… att tiden ska gå lite fortare. Har så mycket att se fram emot! 2011 - bästa året någonsin.


Monumental disaster

För en gåns skull går man upp i tid!
Tråkigt nog är halsen uppsvälld och tråkig.
Men, vad tusan. Den får väl va sån då.
Blir jobb 11-16!
Sen får vi väl se om det blir något mer jobb imorgon.
Annars tar väl jag helg i eftermiddag då!

Får se om man kanske träffar Linn imorgon också :)
Vi har som sagt en del att planera.

Hörs sen!

And it all comes to an end



En av katterna har praktiskt taget bott i mitt knä idag. Nå, men det är ju lite gossigt för omväxlings skull!
Och att jag ser lite halvgalen ut var ju ingen nyhet...

Stuck on you

Har nu dammsugit hela huset (okej, "övervåningen" iaf), fixat disken, handdiskat resten, hängt tvätt och har nu en till laddning i maskinen. Så idag tycker jag INTE att jag borde kallas lat. Ska väl ta tag i maten senare också. Tydligen ska jag hitta på något som har med lax att göra? Får se vad jag hittar på.

Fick en bokning till jobb idag också!!!!!! Höll på att flyga i taket. 5 timmars jobb imorgon blir det alltså. Äntligen! Var på tiden.

Förresten, kom på att jag berättade för någon dag sedan att jag höll på att klippa till en t-shirt?
Har lite bilder på hur slutresultatet blev (eller ja, lite finputsning är det kvar men ni förstår vad jag menar).


(får ursäkta både bildkvalitén och mina ben. Haha)
T-shirten blev alltså ett linne. Ett väldigt skönt sådant kan jag nämna. Passar bra till jeans eller ett par snygga shorts. Har bara klippt och haft mig med saxen. Ärmarna med KBK är sparade och går finfint att använda som hårband ;) Hoppas Marcus inte lynchar mig för detta, haha.


Suddenly everything is right

Okej, jag erkänner. Jag är sämst när det kommer till bilder. Fast här kommer en faktiskt! Från idag.


Ett par byxor i ett par storlekar för stora. Inhandlade på JC någon gång under högstadiets tid.
Tisha från inget mindre än Ullared (hell yeah!)
En "kofta" (eller cardigan? vad kallas det?) från H&M.
Och en mössa jag inte har den blekaste vart den kommer ifrån (har den mest för att slippa göra ngt met håret vilket som).
Och för att göra det hela mer exklusivt har jag strumpor från New Look, England.


Saken är den att jag varken klär mig intressant eller sminkar mig (mestadels iaf) på vardagarna. Därav detta tråkiga upplägg. Men, det får ni faktiskt ta och leva med.


Jag skrattar idag

Idag tänkte jag vara så duktig att jag faktiskt tar nya bilder.
Hur det nu går är en annan fråga, haha.

Vädret är för övrigt underbart idag!
Står på termometern att det är ca 12 grader i skuggan. Nice!
Fast det kan iof bero på att det är relativt vindstilla på "min gård" hela tiden.
Vi kan väl gissa på att det är runt en sisådär 8 annars?
Otroligt gött vilket som.

Okej, slut på ordbajsandet.
Ha en bra dag people!

Revenge of the fallen

Okej, nu har jag dampat klart för idag! Puh!


Sommar hade setat så fint just nu...


stuck on reverse

ibland vill man bara sparka något så jävla hårt, slå näven i väggen, skrika, klösa, riva, allt. allt för att man blir så förbannad. förbannad på hur orättvist det är ibland. men oftast gör man inte det här sakerna, hur gärna man egentligen vill. istället går man därfrån med allt bubblande ytan, går därifrån - besegrad. åtminstone för stunden. att få höra hur det du gör aldrig duger. att hela tiden få höra att du inte gör tillräckligt. att få få höra att du måste göra mer när du redan gjort allt du kan. frustrerande. det kommer till ytan igen, bubblar. du bara går därifrån. stänger in dig, pratar inte med någon. försöker slappna av, strunta i det som sagts. du vet att det du gjort duger, att du gjort ditt bästa. det borde duga. eller? tvivel kommer krypande. fan fan fan. förbannad. varför ska man engagera sig överhuvudtaget när du bara får skit tillbaka? åt helvete med allt. orkar inte vara kvar här.

ser fram emot ljusglimtarna som närmar sig med stormsteg. tack tack tack.

ibland skulle tiden gärna få gå fortare.


HATA

Vet, hata är ett starkt ord. Men det finns inget bättre sätt att förklara vad jag känner för min "arbetsgivare". Det är tamejfan på riktigt helt ortoligt vad det krånglar! Och nu får jag höra att jag inte är berättigad sjuklön för en vecka när jag var bokad och åkte på magsjuka heller? VAFAN!? Snacka om att vara utnyttjad som vikarie. Vad i helvete skulle dom göra utan oss? Just det, dom skulle inte klara sig över huvudtaget!

Näe, men det var ju skitkul. Tror att man får en bokning när det plingar på telefonen, men så får man höra att du inte får några pengar istället. Great. Nej fy fan, stor idé att skicka in sjukrapporter om dom inte ens gör någon skillnad? FAN VAD ARG JAG ÄR!

Dance the night away

Okej, kan ju börja med att berätta att jag hade en kul helg! (därav ingen uppdatering igår)

Drog in till stan efter att ha duschat, blåst håret och packat på under 20min. Kände mig otroligt vacker kan jag lova!
Inhandlade solglasögon eftersom solen hade bestämt sig för att lysa som en stålkastare hela dagen (underbart). Hann även med en vända på systemet där jag gick runt och drev med mig själv och tänkte "haha, tänk om ***** och ***** skulle komma nu bara för att jag ser ut såhär", självklart gick de personerna just då förbi. Yes tänkte jag och drog på mig solbrillorna och skyndade sedan ut.

Letade efter en buss som skulle ta mig till Källviksbacken, brudarna och snowboardtävlingen. Hittade en efter många om och men. Fick lov att gå efter stora vägen med rädsla för mitt liv, haha. Kom tillslut fram och fick tacksamt sjunka ner i en solstol längst ner i backen. Kikade lite på tävlingen, upptäckte att mina byxor och skor hade råkat ut för slask attack 2000, snackade lite skit och åkte sedan hem till Linnea (det efter att vi fått åka fram och tillbaka eftersom Therese glömde nyckeln, haha). Bara att börja göra sig iordning medan de andra antingen duschade, handlade eller åkte och drack kaffe. Miranda visade sedan sina kulinariska kunskaper och lagade mat till oss alla. Tove kom tillslut och vi kunde äta! Sedan var det bara att börja förfesten, vilket var otroligt kul när vi för en gångs skull var ett så stort gäng!

Blev lite för mycket av det goda, men det löste sig fint innan man hoppade in i bilen på väg till krogen. Skakade rumpa i ett par timmar, fick en utskällning av nån idiot till bartender (?), träffade ett drös konstiga människor, träffade en gammal lärare från högstadet osv HAHA. Just det, skällde ut några 94:or på bussen hem också. Ja, det var en fin kväll helt enkelt!

Igår var jag mest bara lat och orkade inte uppdatera. Såg nu att detta inlägget blev rätt långt... skit samma. Får komma bilder sedan när någon av dem som hade kamera med sig har lagt upp några som jag kan ta :) höhö.

hang over here

Sitter fortfarande som ett kolli och är halvdöd i soffan.
Känns ungefär som att någon slagit mig i huvudet, eller att jag går på någon stark medicin - det snurrar i huvudet.
Dock är inget av det ovan fallet, utan jag är nog bara allmänt snurrig. Men så kan det vara ibland!

Ska röra mig mot stan om nån timme förhoppningsvis för att påbörja dagens rå-kung-röj!
Då är bara frågan, kommer jag hinna in innan systemet stänger vid 2? Det återstår att se.
Det är det som bestämmer om det blir alkohol eller ej ikväll ;)

Men KBK, det löser sig säkert till det bästa vilket som! Nu ska jag packa.. och duscha. Välbehövligt!
Kanske lyckas jag även slänga in en bild på dagens outfit...eller kvällens outfit, vi får se.

Over and out/

Can't you see it

Får passa på innan dagens slut att tacka Maja för den ytterst fina kommentaren ;)
Tack, den värmde! hahaha

Imorgon står det tjejdag/kväll på schemat. Kika lite i backen på när det är tävlingar där, käka hemma hos Linnea och börja förkröka innan slutligen utgången sker. Om det blir nyktert eller ej för min del är inte bestämt än, men det lutar lite åt en flaska vin om jag ska vara helt ärlig. Det var ett tag sedan. Något säger mig att det kommer bli trevligt iaf :)

You better run

Fick höra att jag borde lägga upp mer bilder på mig själv och min vardag, dagens outfit och såntdär.
Och visst, det skulle jag kunna göra! Men inte på fredagar.
Fredagar är veckans sämsta blogg-dag. Det beror nog på att det är färre folk som orkar sitta vid datorn.
Folk går ut och pratajar istället, eller myser i soffan.
Därför är det inte värt att börja med något sådant idag.

Meen, kan ju alltid ta tag i det en annan dag. Fast... inte imorgon. Imorgon har jag nog inte tid.
Eller ja, det märks väl. Men har en del på agendan om man säger så.

Just nu hade jag velat vara i Örebro och öst lite, men det gick ju inte. Vi hoppas istället på att Falun möjligtvis kan leverera imorgon (eller om jag bara åker hem och sover istället)!

Ha så skoj människor!


Bjuder på en bild från vinterarkivet -09


Don't ya think

Ibland är det så skönt att bara säga till någon att dra åt helvete.

Nej, fy fan för vissa människor alltså.

På tal om något helt annat. Kände redan på nyåret att detta skulle bli ett sjukt år, ett sjukt roligt år.
Och jag måste vara ärlig, det har börjat så otroligt bra så ni anar inte! Visst det finns alltid ups and downs men inte alls som det varit tidigare. Känns även som att jag har förändrats en del. Kanske beror det just på de saker jag gjort hittills i år, eller det som komma skall? Jorden runt resan med Maja och allt... man växer lite för varje dag för att man vet att man är på väg. Kanske är det det som gör det? Det känns i alla fall bra, jag trivs så jäkla bra i dagsläget så ni förstår inte! Vi hoppas det fortsätter på samma sätt :)

Förresten, bomben nr3 för elite kryssningen släpps klockan 00.00 inatt. Det vill ni inte missa!
Håll koll på http://100procentparty.se

1337 - ELITE


För er som missat det så smäller det den 28-30e april.
100%PARTY - ELITE kryssningen avgår från inget mindre än Värtahamnen och rör sig vidare mot Tallinn.
Inatt släpps bomben som kommer få er som INTE bokat att ångra er grovt (om ni inte redan börjat ångra er förstås). Detta är kryssningen där hela partyeliten samlas!

__________________________________

För er som inte redan bokat (skynda, snart är hytterna slut):
Onlinebokning:
http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/tallinn/100party.htm

Telefonbokning: (Betalning inom 7 dagar) - 08 - 666 33 33


Alltså, jag tror inte ni kan förstå hur taggad jag är!
Nog för att KBK-kryssen var grym, men det här kommer toppa ALLT!
Det känner jag på mig.
Ses på båten! :)


I might be bad but I'm perfectly good at it

Ännu en dag hemma.
Det betyder städning. Wiho!

Näe, men blev bokad för jobb imorgon iaf.
En heldag i köket på dagis, helt ok ändå.
Men lär åka in och skriva på mitt anställningsavtal så jag kan börja vara på dagis som vanlig personal också.
Eftersom dom ändrat alla system nu...

Förresten ni som läser, kan ni inte komma med något tips på vad ni vill läsa om?
Eftersom ingen av er kommenterar eller så ^^


Usch, ännu ett tråkigt inlägg. Men det får vi leva med idag.

She said

Lekte kung i köket och lagade iordning en förjäkla god kycklinggryta med curry och cayenne.
Jag kan när jag vill med andra ord.

Utöver det har det som vanligt inte hänt någonting.
Det mest spännande som kommer hända ikväll är att jag kommer duscha... och sen se på Big Brother.
Ja, ni hör... inte allt för kul helt enkelt.

Får se om jag får för mig att skriva något annat senare.
Annars får ni ha det så fint!

Förresten så är ni lite tråkiga. En massa som läser men inte en jävel som kommenterar! haha

Everything got out of control, the music was so interesting

Precis varit ute på en uppfriskande PW.
Jag som aldrig brukar göra något sådant frivilligt. Haha.
Antar att jag börjar bli rätt rastlös av att sitta hemma.
Men med en hel del sköna låtar i lurarna så var det helt okej faktiskt, så det var nog inte sista gången det hände.
Även om Sundborn nu för tillfället inte är allt för roligt att gå i. Is överallt!

Fick för mig att gå till kyrkan idag också, besökte minneslunden en snabbis.
Har inte ens varit i närheten där sen Farmors begravning...
Varför vet jag faktiskt inte. Rätt konstig känsla.

Sundborn, dött på vintern.

Every heartbeat

Hela huset har somnat och här sitter jag.
Framför tv och kikar på Big Brother.
Det börjar bli lite roligt att kika på igen nu faktiskt!
Annars varvar jag med med Jersey Shore på MTV, ungefär lika roligt.

På tal om något helt annat, det har börjat krypa myror här i huset igen!
Äckligt irriterande. Dom har bosatt sig under golvet någonstans och vaknar till liv tack vare att bastun och duschen varit igång så mycket under vintern. Inte mysigt alls alltså. Och rätt irriterande när man sitter nere i lilla vardagsrummet utanför mitt rum och ska dricka saft så sitter det en jävla myra på glaset? Wtf. Näe, dö era små djävlar! Annars kastar vi Myrr på er.

Bomshakalaka!


Stina, gillar inte myror inomhus!


Taking second guesses

Idag har det varit en sån där skön, slapp dag.
Både jag och yngsta syrran har varit hemma.
Jag pga att jag inte blivit bokad, hon pga att hon har studie dag.

Har lekt kreativ och klippt lite i en t-shirt, blev över förväntan.
Kanske får ni se den på bild någon dag!
Utöver det har jag planerat lite med Linn igen och det blir busigt som vanligt.
Men det gillar vi :)

Annars har man inte gjort många knop idag, höh.


How's it goin'?

"I'm not fat. No. It's just my awesomeness swelling up inside me."

Och med det citatet säger vi godnatt :)
Och grattis till syrran som fyllt 18 idag!

Du har en fågel på dig

Okej sammanfattning av helgen;
Blev en spontanresa ner till Karlstad med Linn och Linnea i fredags.
Marcus skrev nämligen och frågade om vi ville komma ner och festa lite med honom (och några andra förstås).
Vi var inte sena med att tacka ja utan puttrade ner i Saaben ganska snabbt.

Blev till att hälsa på i Danjals lägenhet där det blev till att göra sig iordning innan det blev förkrök hos Marcus.
Redigt trevligt med roliga människor! Drog sedan till Nöjesfabriken där Afrojack spelade!!! Awesomeness. Sjukt roligt. Vi i VIP:en öste järnet - KBK helt enkelt. Blev sedan en natt av kaos med både skratt, blod och en gnutta panik. Löste sig dock som tur var och vi slockande ganska snabbt i sängen innan det på morgonkvisten blev liv och rörelse igen.

Lördagen gick åt till att försöka återhämta sig, äta massa mat, snacka, snabb shoppa och äta lite till innan man gjorde sig iordning för ännu en utekväll. Kvällen tog tyvärr slut för mig rätt fort då jag fick så ont att jag helt enkelt fick lov att gå där ifrån (såg iaf melodifestivalen först). Slutade med att jag ensam låg och kikade på Spriderman innan folket en efter en trillade hem igen. Fick senare höra att jag missat en sjujäkla efterfest - typiskt.

Vi åkte hem igår vid 1 tiden efter att ha tackat och sagt hejdå till alla som var vakna, samt ätit på Donken.

Helgen var kanon och hoppas på att vi gör något liknande snart igen :) då inte ryggen kan hindra mig!
100%partygänget, ni är underbara <3

Take over control

Är det bara jag eller verkar mitt hår vara större än vanligt idag?


Och ja, är utan smink. Whaaat uuuup?

Inlägg om helgen kommer sen också.

When the wheels comes down

Nu vräker snön ner igen!
FU snö. Så, om det är någonstans i Sverige där det inte finns snö längre så får ni gärna höra av er!
Jag kommer mer än gärna på besök. Eller våldgästar er om jag måste.

Something like hot

Ibland är det otroligt enkelt att bra låta fingrarna knappa på tangenterna i högsta fart och bara vräka ur sig en massa. Men när man kanske inte vill berätta allt är det inte det bästa. Därför det gäller att lägga band på sig, även om det nästan kliar i hela armarna efter att får skiva ner det där som skulle kännas så jävla skönt, samtidigt som det säkerligen skulle förstöra allt. Därför man lär lära sig att lägga en gräns vid bloggandet... hur löjligt det än låter. För ibland kanske man inte vill få alla inpå sitt liv. Låt den rätte komma in - det är lite smartare.

Idag kände jag bara att fy fan vad korkad jag kan vara ibland. Naiv och tro alldeles för mycket. Får vara glad att man inte är korkad jämt...

På tal om något helt annat har jag drömt världens sjukaste drömmar hela morgonen, varav en skulle kunna bli en sjukligt bra thriller film! Kändes som jag sprungit marathon när jag vaknade, inte bra för ryggen.

Men frukost nu!
So loong

Die like a legend

Party like a rockstar - enjoy your groupies (haha, varför inte liksom?)

Har under kvällen suttit och pratat lite med Joy över MSN.
Hon är en av tjejerna från Ystad som jag och Linn ska dela hytt med på ELITE kryssningen.
Haha, rätt fina samtalsämnen! Får hoppas jag inte skrämmer iväg henne.


Totally screwed

Precis när man tror att våren kanske kan vara på väg, med tanke på att man faktiskt kunnat skymta asfalten för första gången på flera månader, så vräker det ner med snö igen. Det är så typiskt!

Jag ska INTE bo i Dalarna i framtiden, det säger jag bara. Jag gillar inte snö, och kommer aldrig gilla det.
Det finns endast ett par få dagar då det är okej. Och det är när man dampar med Maja och hoppar i snöhögar, åker pulka i strålande sol med småbarn, när man anglar och åker skoter, eller när man (iaf för min del) vid de extremt sällsynta tillfällena åker skidor. Allt detta är i princip upplagt på max 10 av dessa 150 dagar (mer eller mindre) som snön är här uppe. Ni hör att uppdelningen inte är optimal...

Vi får se vart jag tar vägen till slut!

Shotgun

Idag är jag sjukligt irriterad.
På en hel del grejer faktiskt!
Mest är det att jag var bokad för jobb idag, heldag för en gångs skull.
På ett av de ställena där jag gillar att jobba.
Men då...får jag det där jävla cp felet på ryggen igen och jag funkar ungefär lika bra som en invalid hamster.
Alltså inget vidare. Det gör så jävla ont så jag vet inte vad.
Så det är att leva på ipren som gäller idag, och hoppas på en ny bokning imorgon.

Sne är jag som vanligt irriterad på idioter. Men det är ju en som lyckats knipa åt sig första platsen den här veckan.. lust att tuckta den jäveln, men det går la inte. Så jag får gå runt och vara lite bitter istället!

Nu är jag sugen på att tiden ska gå framåt så man får åka iväg på lite kryssning igen (det har blivit lite av den nya party grejen - SÅ kul!) 28 april är det dags för 100%partykryssning ELITE! Jag är så taggad att ni inte kan förstå det! Tycker synd om dom som inte bokat ännu, det kommer bli niiice!

Men utöver det finns det ju lite andra event med 100%party som kan liva upp stämningen:
KALMAR 25 mars http://www.facebook.com/event.php?eid=159303040790070
VÄSTERÅS 2 april med gästande ItaloBrothers!!! http://www.facebook.com/event.php?eid=190389741000825
Händer även saker i Örebro och Karlstad för dom som är intresserade, bara att hålla koll på 100%party på facebook :)

KBK - Kör Bara Kör!

Drog iväg på 100%partycrew kryssning till Helsingfors lördag-måndag.
Var så sjukt jävla kul! Sköna människor, awesome båt (Silja Symphony) osv osv.

Kom till Värtahamnen runt halv 4 med Maja, Linnea och Linn efter att ha åkt lite tåg och tunnelbana (majas första gång, haha). Fick sitta och vänta i ungefär en timme innan de flesta andra dök upp. Kom ombord på båten och jag och Linn fick en mysig hytt att dela på som hade fönster in mot promenadgången, där restauranger och grejer låg. As nice att sitta i fönstret och speja på lite människor!

Efter nån timme sågs vi alla i konferensrummet (efter att man hunnit besöka taxfreen). En redig blanding människor måste jag säga! Lite halvdan stämning eftersom alla inte kände varandra, men det ändrades ganska snabbt, gick igenom lite info sen var vi igång. Drog sedan och käkade buffé och satt då med de härliga Säffle brudarna Tove och Sanna. Efter att ha ätit sin egen kroppsvikt i mat och efterätt var det bara att gå och göra sig iordning innan vi alla skulle ses i konferenssviten. Där samlades hela den brokiga skaran människor som kallas för partylandslaget och började den ordentliga festen! Kvällen avslutades fint med världens röj på dansgolvet! Kan helt ärligt säga att jag aldrig dansat så i heeela mitt liv, vilket kanske är därför jag är så sjukt lökig på alla bilder? haha.

Andra dagen var inte mycket sämre den, alla fick bättre kontakt och man kunde umgås rätt bra med alla. Mys!

Man fick veta lite mer än man ville, fick höra lite annat än vad man trodde, det hände lite mer än vad som var meningen - men det är väl så det ska vara? ;) KBK!

Tack igen Marcus och 100%party för detta, var otroligt roligt och ser fram emot kommande events!



"the crew"



We dance to the beat

TAGGA TAGGA TAGGA
ungefär det som gäller nu.

morgondagens agenda:
jobb 9.15-13.15
inhandla åksjuketabletter (fan va löjligt)
åka hem och packa
boka tåg
planera om man får skjuts eller om jag ska sova hos Maja inför lördag

Seeeen, så kör vi!

100%Partycrew, det kommer bli nice.

You got it, you got it all right

Drog iväg på Bio igår och såg på Love and other drugs med Maja.
En rätt kul och fin film om viagra! Och för första gången någonsin kan jag säga att jag tyckte Jake Gyllenhaal var snygg! Har alltid tyckt att han är så ful annars...
Men anyhow, sov kvar i stan och fick gå upp i morse och jobba.
Blev till att jobba heldag på dagis :)
Sjukt roligt var det! Så har spenderat dagen med en egen fanclub av ungar samt en massa pulkaåkning.
Imorgon blir det kort dag i tråkiga dagisköket, men det är pengar iaf.

over and out.

Damn, you're right

Haha.

Okej, dags att göra om designen snart igen tror jag. Ska bara ta mig tid till det...är ju så tråkigt.

Idag har jag en sån där dag när jag är både grinig och glad på samma gång. Det kanske blir så när man har mensvärk och cp-knä? Eller när man inte blir bokad för jobb trots att dom säger att det har varit sån kris på vikarier? Eller för att man känner sig lite utnyttjad och vill ha något tillbaka? Eller för att det är tisdag och inte fredag...

Ja, nått är det ju iaf.

Nej, time for some breakfast!


bjuder på en skapligt ful bild bara för det


Nothing in this world

Man is a woman's best friend.

He will reassure her when she feels insecure and comfort her after a bad day.

He will inspire her to do things she never thought she could do; to live without fear and forget regret.

He will enable her to express her deepest emotions and give in to her most intimate desires.

He will make sure she always feels that she's the most beautiful woman in the room and will enable her to be confident, sexy, seductive, and invincible.



No wait...... sorry....... I'm thinking of wine.

It’s wine that does all that.

Sorry.

RSS 2.0