Fest i hela huset

Efter en helt awesome gårdag så bestämde jag mig för att ta det lugnt ikväll.
Så jag är redan hemma. Även om jag faktiskt besökt sköningarna ute i Rupstjärn även ikväll.
Kvällen igår måste nästa gå till historien som en av de bästa hemmafester någonsin!
Massa alkohol, dansande på bänkarna, lite hångel här och var och en massa trevliga människor.
Gick vid två tiden hem till Maja och sov.

Lagom seg imorse kan jag lova!
Mestadels legat i soffan innan jag tog tag i livet och hoppade in i duschen.
Tryckte i mig en pizza och spenderade ännu ett par timmar i Rupstjärn.

Nu tänkte jag mest ta det lugnt och glo på lite film.
Medan de andra drar ut och röjer.

Får hoppas man hinner säga hej då till Bögen och Patrick imorgon.
Vi får se hur det går... so long!

Through it all

Vaknade i princip med en klump i magen idag.
Linnea lämnar landet om 3 dagar och vi ska ha "avskedsfest" för henne i kväll...
Du berättade att du "glömt" höra av dig igår..
Kul att man är lätt att glömma bort.
Men är väl sånt som händer när man ändå aldrig kan ses?

Vädret gör inte humöret mer pepp direkt.
Ge mig lite sol så jag kan ligga ute och steka och glömma lite jag med!

Längtar ändå lite till ikväll.
Får träffa en massa godingar man inte sett på länge.
PUSS på det.

Som om inget annat fanns

Idag är jag tröttare än vanligt.
Åkte till Svärdsjö imorse och jobbade.
Var riktigt mysigt där faktiskt, kommer gärna tillbaka.
Extra nice att jobba med Emilia som man känner sen innan (Y)

Näe, seriöst. Jag blir så äckligt trött av att jobba.
Somnade ca 2 minuter efter att jag satt mig på bussen.
Turligt nog vaknade jag i Danholn och förstod att jag skulle av på nästa hållplats.
Så, klev av och väntade på bussen hem.
Höll på att somna på den bussen med.... Och har nu tvingat mig själv att hålla ögonen öppna här hemma.
Helt sjukt egentligen! haha. Vaknade av mig själv klockan 6 imorse.
Därför man är trött nu då? Eller kanske för att man blev väckt vid 2 inatt? ;)

Det känns lite... tråkigt att du skulle kunnat vart på väg hit just nu.
Jag hoppas det blir av snart nog iaf.



En drink i den här storleken och man hade varit på G igen...
Köra på det imorgon måntro?


Pappersflygplan

Idag är jag ledig.
Vilket satt som ett smäck måste jag säga!
Fick en bokning för nästa vecka och så ringde dom från Vikarieförmedlingen och berättade att jag har jobb v.30-32 också, förutom de veckorna jag redan fått på Haraldsbo (v.26-29). Så, pengarna kommer rulla in. Nice! Kan ju nämna att det behövs till resan :) haha.

Vill ha helg, samtidigt som jag inte vill det. Sista helgen att umgås med Linnea på jag vet inte hur länge.
Kommer vara underbart och sjukt sorgligt på samma gång.
Men tycker även att tiden ska gå så att Falukalaset kan komma, studenten (kul vecka även om man inte är student) osv.

Helst vill jag ockås att du kommer hit. <3


Bjussar på en gammal englandsbild.



Nothing ever shows

Har suttit i flera dagar och funderat på vad jag ska skriva.
Och har egentligen fortfrarande inte kommit på det.
Det har hänt så mycket de senaste dagarna och allt snurrar ihop sig till en enda stor soppa.
Vad är det egentligen som händer? Allt var frid och fröjd.
Bättre än vanligt faktiskt.

Så kommer den här "tornardon" och förstör allt i sin väg...
Detta samtidigt som den vill skylla över förödelsen den skapat på oss andra.

Jag tror aldrig jag varit så arg, frustrerad och förvirrad på samma gång.
Och ni kan glömma att jag tänker städa upp skiten som spridits.
För jag är så trött på den att jag inte tänker ta i den med tång ens.

Utöver all förödelse, all skit, så är jag väldigt glad också.
Glad för att jag har er andra i mitt liv som bryr sig, förstår och vill hjälpa.
Det är guld värt. Och jag saknar er redan <3

We can call it faith

Det är nästan så det har börjat kliat i huden.
Så mycket längtar jag till fredag.

Jag tar mitt pick och pack och drar till Karlstad imorgon.
Känns bra. Känns bra att faktiskt göra något helt själv.
Var länge sedan jag gjorde så.
På fredag drar vi ner ett helt gäng till Norrköping.
Ska bli så sjukt jävla kul! Jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Även om det nu "bara" är ett ungdoms event
Umgås med de bästa och bara röja järnet, vad mer kan man begära?

Veckan efter kan inte heller bli annat än toppen <3 det har jag på känn.

Dom ringde från "jobbet" idag också, och frågade om jag vill jobba hela sommaren :)
Fick alltså 3 veckor till. Precis vad jag behövde! Känns som att allt kommer ordna sig till det bästa.


Bjuder på en sån där halvfräsig mobilbild. Mums.

Home is whenever Im with you

Snälla någon. Ge mig bara fredag!

Låt det va som i en film

Ibland är det konstigt hur man kan träffa en person och på kort tid känna det som man känt just den personen i evigheter. Älskar när det händer!

Har ni varit med om det någon gång?

Jag vill att det ska bli fredag igen. Få åka till Norrköping (om det nu inte blir något krångel) och köra gärnet med gänget. Så underbart! Jag hoppas det löser sig så mina kära Grumspojkar kan följa med också...
Vi får se hur det går.

Jag är pepp. På livet. På allt!

Shake that booty ey

Har spenderat de senaste dagarna med att bo hos Maja, jobbat och åkt på 100% i Västerås.

 

Så ni hör, jag har haft en del för mig. Och eftersom det var sånt oväder i torsdags som slog ut elektriciteten och sånt trevligt i halva Falun och samtidigt gjorde den stora TVn + stationära datorn hemma hos Maja obrukbar har jag inte direkt suttit mycket vid datorn heller. Därav min dåliga uppdatering.

 

Fast, ärligt talat är det rätt skönt att vara utan datorn. Även om man blivit helt facebook-skadad de senaste åren. Thank good for mobilephones and facebook. Haha, är det man behöver mest i livet om man inte ska känna sig helt handikappad. Är inte det konstigt? Snacka om att förlita sig på dagens teknik.... borde försöka lägga av. HAHA, som att det skulle gå!

 

Nåja, bjuder på en fin bild som Maja tagit på oss andra i bilsällskapet på väg ner till Västerås. Jag behövde kissa, Linnea hämta smink och Maja J och Elin röka...därav stoppet! Slutade även med att jag, Maja J och Elin moonade för lastbilschaufförer, att vi alla dansade runt på sidan av vägen och garvade i största allmänhet. Otroligt trevligt och fina kort blev det av! Gillar att Maja sitter på taket också. Där passar hon bra!

Evenemanget på SILK var sjukt kul, även om det inte var sådär proppfullt med folk som vi hoppats på. Men det blir vad man gör det till! Så därmed blev det rätt galet! Med lapdance, raggande i baren, dans på podium, massa svettande, drickande, massa dans, smågnabb och trevligt umgänge så kan man definitivt säga att kvällen var lyckad! Nattamat på Donken med Sabina satte guldkant på kvällen också.

 

Åkte sedan buss med Andreas och Andreas men råkade hoppa av liiite förtidigt. Men eftersom jag är Kapten kunda jag leda oss rätt genom Bäckby och hem till sovplatserna hos Marcus resp. Andreas och Andreas bil! Efter ett litet tag kom även Linnea och Maja fram och sedan även Okan som en liten eftersläntare. Vi sov sedan som barn allihop. Tack för sovplatsen Marcus!

 

Och får tacka alla andra underbara man träffade i helgen. Hoppas vi ses snart igen! <3

 


En av bilderna jag skrev om ovan. Maja, Linnea, Elin och Jag + godispåse.


Give me everything tonight

Så mycket tankar i huvudet att allt känns som att det snurrar.
Jag har klivit på en karusell jag inte kan kliva av.
Men jag tror inte jag vill kliva av heller, inte än.

Fått höra så mycket saker på sistone. Sånt som gör mig glad, arg, besviken, lycklig och lite grinig... allt på samma gång. Just nu vill jag bara att tiden ska gå så jag får träffa alla underbara igen.

Folket här hemma verkar tyvärr inte vara allt för mycket att hänga i julgranen (sorry, men så är det just nu) så jag vill bara härifrån... Västerås på fredag med brudarna, och nästa vecka blir det Karlstad för att sedan dra ner till Norrköping. Happy me! Sen helgen efter det kommer massa godingar upp hit till Dalarna för att umgås med oss och för att säga hejdå till Linnea som tyvärr lämnar oss för USA snart :(

Det händer så mycket i livet just nu. Och jag är tacksam och glad över det... känns nästan lite tråkigt att man ska lämna så mycket här hemma. Samtidigt som jag ser så mycket fram emot oktober att jag nästan får ont i magen!

25 grader ute i skuggan för tillfället...och jag ska hem till Maja och chilla (med Chilla, haha). Kanon kväll blir det!

Have you heard of it before

Jag vet att jag är lat.
Men jag orkar inte sitta här på bloggen så mycket när jag har en massa annat för mig.

Har iaf haft ännu en underbar helg. Denna nere i Karlstad, och en tur till Grums.
Jag vill tillbaka.

Är med Maja på Sharp för tillfället där hon städar. Har suttit vid datorn sen vi kom hit. Haha.
Näe... hoppas vi drar och äter snart!

So looong

falling apart

Okej jag ångrade mig.
Jag orkar inte göra om idag!
Haha.

Mår iaf mycket bättre nu!
Har kommit fram till att det nog är pollen som är och spökar.

Jag vill ha helg. Gärna nu!
Finns mycket att vara glad över idag :)

grand re-opening

Okej... idag kommer det nog vara lite rörigt här på bloggen.
Jag har bestämt mig för att få ändan ur vagnen och börja fixa designen lite.
Den är rätt gammal nu...och ganska...vintrig! Men jag löser det :)

Casually, what's that?


Just det, glömde berätta en sak också..
Här har ni min framtida man! Än't han snögg så säg?
Bröllopet står sig om en snar framtid ;)

Haha


Leaving it behind


Nån som känner igen henne?

Hon är iaf en väldigt trevlig prick den där Ami!


I still belive, in you eyes

Ta mig tillbaka till Östersjön och 100% Party kryssningen!


love you guys!




Folk som inte varit med och upplevt 100% party, eller partyfamiljen kan inte uttala sig om det hela.
Ni kan tro att vi är pundare, jävla bönder, överklass nissar, alkoholister, fjortisar - you name it. Ni kunde inte ha mer fel. Vi är en familj.
Detta säger jag inte för att skryta, vara elak eller för att hitta på. Jag säger det för att det är sant.
Efter varje kryssning, varje event så blir man nästan tom.. galen av längtan efter nästa event och att träffa alla underbara igen!
Kanske beror det på att jag har mina kära familj inom 100% party crew, eller kanske för att jag har roligare nu än jag någonsin haft det tidigare i mitt liv...

Vad det det än beror på så ska ni bara veta att:

 

partyfamiljen, jag älskar er!


Varje dag så shufflar jag

Bloggen har varit tyst i en vecka i brist på både dator och tid.
Kom hem en sväng ingår, utöver det har jag både varit i Stockholm och tagit en trip till Tallinn.
har haft det så jävla kul att jag inte ens vet vart jag ska börja!

Därför tror jag att jag skjuter upp det till imorgon. Då alla bilder är uppladdade osv.
Ligger hemma med hög feber och skit för tillfället (smällar man får ta när man lever som jag gör ibland), så tar det när jag orkar helt enkelt.

Ha det gött folket.

Och tack till alla som gjorde denna vecka magisk - jag glömmer er aldrig! <3

RSS 2.0