This is how awesome looks like

Jag vet inte riktigt vad andra har för bild av mig, och jag kan inte direkt säga att jag bryr mig heller.
Jag är rätt nöjd med livet som det är. Jag trivs i min "kill t-shirtar", mjukisbyxor och fluffiga hår.
Det känns otroligt jobbigt att klämma på sig ett par jeans (även om man får en sjukt snygg rumpa i dem), sminka sig (även om man ser mycket bättre ut i det i vissa lägen) och platta håret (det blir ändå fluffigt igen) oftare än nödvändigt. Helgerna räcker bra. Och jag måste faktikst säga att jag rockar rollen som mig själv jävligt bra.
Som sagt, jag är nöjd med livet som det är.
Nu kanske ni tror att jag bara säger att jag gillar att ränna runt osminkad i pösiga kläder bara för att jag är för lat för att fixa mig. Er kan jag säga att... ni har helt rätt. Jag är sjukt lat. 
Men det är inte heller kul att fixa sig varje dag. Skillnaden från hur man ser ut vanligt till det man verkligen ska göra sig snygg blir då inte så stor. Alltså blir förändringen så sjukt mycket roligare när man gör det på mitt sätt.
Kan vara värt att tänka på.

Kommentarer
Postat av: mallard.

men hörru! vill du inte prata med mig??! har skrivit sms men du verkade lite konstig då... hör av dig om du vill ses :) <3

2011-09-21 @ 21:34:39
Postat av: Lisa

en fråga bara:) sprutar du också i dig melatonan?

2011-09-22 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0