Come to the dark side - we have cookies

Det har gått så lång tid sedan jag skrev att jag knappt kommer ihåg vad som har hänt! En förjävla massa helt enkelt. En tripp till Motala/Mjölby/Linköping, utgång i SUNDBORN av alla ställen, Etage med syrran (wtf happened?), Skultuna/London/Västerås/Enköping/Falun. Ja ni hör. Inte allt för många lugna stunder i mitt liv inte.

Och så har jag börjat fundera lite. Hur kan det komma sig att man börjar bli äcklad av personer man tidigare tyckt förjävla bra om? Är det för att man fått för sjuk info om personerna i efterhand eller är det helt enkelt för att man ångrar sig så otroligt att man ändrar sitt tyckande för personerna till äckel? Just wondering. Just nu mår jag lite illa över mig själv faktiskt. Vad fan har jag hållt på med? Iuuugh. Stina Norberg - lär dig tänka efter före. Ryser bara jag tänker tillbaka ett par månader. Att jag inte lyssnade. Jag får skylla mig själv.. fast iof är jag ändå lite nöjd med hur det känns nu... jag hoppas du får höra vad jag tycker om dig. Hör du det? Äckel.

:)
Btw, London är lika awesome som vanligt. Om kanske inte bättre till och med. Ooooooch...bara knappa 6 veckor kvar i detta skitland! Se till att boka in lite kvalitetstid med mig nu om ni vill hinna ses! Motala på torsdag. Ciaaaao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0