Jag kan inte skilja på

Äntligen hemma!
Har varit och "jobbat" idag. Mestadels satt jag faktiskt och läste.
Är så sjukt segt när det inte finns något att göra förutom på några bestämda tider.
Jag är för bra på att hålla mig inom tidsramen...saker blir klara för fort istället!

Tog en sväng på stan med Elin efter jobbet också. Shopping på systemet stog på schemat.
Vi blev vilket fall som helst nöjda med våra inköp!
Nu är jag sjukt sugen på att sola. Men det får bli imorgon istället.
Ikväll får jag istället njuta av hemlagad pizza, packa väskan inför imorgon... och göra mig iordning så mycket det går ikväll. Noppa ögonbrynen är ett måste! Imorgon går vi ALL-IN! Och jag ska vara snygg som fan...och galen.

Just det, träffade Albin idag också! Inte setts på evigheter :)


Svettig, schleeten och allmänt ofräsch. Men hey, vad gör det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0