Anything but you

Är trött. Som en överkörd grävling ungefär.
Ont i halsen har jag också.
Funderar skarpt på att gå och lägga mig nu faktiskt. Är det okej eller?

Har jag nämnt att dom älskar mig på jobbet? Om inte så kan jag nämna det nu!
Dom älskar mig på jobbet! Haha. Jag är tydligen grymmare än vad jag trodde på det där!

Nej... om ingen har något att tillägga så intar jag sängläge och försätter mig själv i koma i ett par timmar. Deal?






Antagligen inte den vackraste bildserien jag kunnat komma på. Men jag måste säga att jag är nöjd ändå. Jag menar... hur weird lyckas jag egentligen inte se ut på bild 2? För att inte tala om att jag nästan ser ut som en apa på bild 4! Bara att erkänna att ni älskar't! Kom igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0