Q and A

Fick en fin fråga från "Lisa" som undrade om "du också sprutar i dig melanotan :)"?
För den som inte vet vad melanotan är så är det den så kallade "brun utan sol - sprutan" som man tar i bukfettet.
Ärliga svaret på den frågan är nej, jag sprutar inte i mig melanotan - inte nu. Men jag har testat en kur för ungefär... öh...3 månader sen tror jag. Så antar att det är effekt kvar fortfarande då jag solar solarium nån gång ibland (sisådär 2 ggr i månaden eller ngt). Därför jag forfarande ser rätt nice sommarbrun ut :) Haha. Fast, vissa kanske tycker jag bara ser fake ut. Skit samma. Jag ville bara testa en gång för att se om det funka, och det gör det! 
Ngt mer du undrar du "Lisa" i Kumla? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

tyckte bara du var snyggt brun! ;D men jag själv fick stora feta pigmentfläckar av skiten så tror inte de är så nyttigt =/

2011-09-24 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0