We dance to the beat

Sitter fortfarande i Enköping.
Blir att vi får ta det sena tåget för att vi är snälla och väntar på att Patrik ska komma och hämta Therese. Haha.
Det i sig betyder att jag inte är hemma förrän tidigast 11, om jag har tur.
Känns inte så jävla pepp när man börjar jobba tidigt imorgonbitti.
Men det är väl smällar man får ta här i livet!
Gårdagen blev heeelt sjuk! Men så jävla skoj var det :D Miranda förlorade stenhårt på Fuck the dealer. Och det som skulle ha varit en tjejkväll slutade med att lägenheten var mer fylld av killar än tjejer kan jag ju säga ;) haha. 
Efter att ha förkrökat ett bra tag (även på tåget på vägen hit) så gick hela gänget ner till centrum. Satt på någon uteservering en sväng, gick in och dansade, drog vidare till nästa ställe och dansade lite till. Jävla massa shotande, prat och annat trevligt! Åt nattamat med Therese och fick åka taxi hem vid 2 snåret. Somnade sedan i en lägenhet jag inte skulle sova i från början. Men det var fint! hahahaha.
Idag så är hela ligan förstörd. Har mest varit att inta soffläge och försöka äta lite. Maaaassa fiiiiilm och fint snack om vad fan som hände igår? haha. Pengar i bhn, en extra tändare, brännmärken, skavsår, smutsiga fötter, konstiga flashbacks osv  är fina saker som ger oss något att fundera över vad vi hade för oss... men det är fint! Jag gillar't ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0